Een onbezorgd dagje uitWalibi – Parkplattegrond
Walibi is hét pretpark waar jong en oud hun grenzen kunnen verleggen middels diverse attracties, ofwel HARDGAAN voor iedereen!
Om meer uit hun parkplattegrond te halen, koos Walibi Holland voor het presenteren van deze op een Z-CARD®. Zo maakte zij niet alleen de ervaring van hun parkbezoekers compleet, maar konden zij ook al hun attracties, services én acties in de kijker zetten. De Z-CARD® heeft dan ook een bewezen hoger rendement dan traditioneel drukwerk.
Niet alleen werd de Z-CARD® ingezet voor promotie van de verschillende restaurants, Walibi Village, evenementen en abonnement formules, ook wilde Walibi Holland het rendement meetbaar maken. Dit deden zij door QR codes voor de Fastlane en Walibi applicatie te verwerken. Social media kon uiteraard ook niet ontbreken om de visibiliteit van het park te verhogen. Met de hashtag #hardgaan werd dit perfect te traceren.
Ons doel is het efficient communiceren van uw boodschap met behulp van het best passende Z-CARD® concept. Haal het meeste uit je marketingcampagne en laat ons het ontwerp, de productie en distributie verzorgen.