Personalisatie in Marketing

  • 0
  • 03/12/2015

Met een focus op gepersonaliseerde marketing vergroot je de kans op klantenbinding

  • Eenmaal loyaal aan een merk verwachten klanten erkenning. Dan voelen ze zich namelijk gewaardeerd wat weer een positief effect heeft op het verhogen van de cijfers.
  • De doelgroep zal minder snel van merk veranderen wanneer ze merken dat de huidige  leverancier aan hun verwachting voldoet.
  • We worden constant gebombardeerd met reclame dus is het belangrijk dat de boodschap uniek is.

Z-CARD® biedt verschillende oplossingen en diensten specifiek ontworpen om jou te helpen je campagnedoelen te bereiken. Door het combineren van print, digitaal en mobiel creëert Z-CARD® succesvolle marketingcampagnes.

De covers en het binnenwerk van al onze producten kunnen worden gepersonaliseerd en/of op maat gemaakt worden.

Neem contact met ons op om uit te vinden hoe wij jou kunnen helpen met je marketingcampagne voor 2015 of als je samples wil ontvangen.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over onze producten. Neem contact op