Over Z-CARD®

Dé PocketMedia® specialist

George McDonald ontwikkelde 20 jaar geleden de eerste Z-CARD®. McDonald was toen werkzaam als schrijver van reisboeken en consultant voor British Airways. Hij vond de traditionele uitvouwbare plattegronden te groot om mee te dragen tijdens zijn reizen en zocht naar een handigere oplossing.

Deze oplossingsgerichte innovativiteit hebben we altijd in onze bedrijfscultuur gehouden. Mede daardoor zijn we uitgegroeid tot een wereldwijd opererende organisatie die voorop loopt in compacte communicatie.

Wij zijn een internationale organisatie met 67 verkoopkantoren in 49 landen. Dit betekent dat wij jouw PocketMedia® campagnes lokaal, nationaal of internationaal kunnen leveren.

zcard-holder-image

Onze achtergrond: 20 jaar ervaring

Waar staan we vandaag?

Unieke communicatie oplossingen

In een wereld vol met marketingboodschappen heeft de komst van PocketMedia® het landschap van een compact alternatief voorzien.

Jouw boodschap belandt met Z-CARD® rechtstreeks in de zakken van de doelgroep.

Innovatie

20 jaar geleden was Z-CARD® één geprinte productoplossing. Nu kunnen we elke miniatuur gevouwen oplossing bieden, verspreiden en volledige digitale campagnes ontwerpen en deze integreren!

We zijn zeer geïnteresseerd in het samenvoegen van print & digitaal en kunnen de nieuwste technologieën aanbieden zoals VideoPaks & Augmented Reality.

De ontwikkeling

De eerste Z-CARD® is ontstaan uit een behoefte om print zowel compact, bewaarbaar en makkelijk vervoerbaar te maken.

PocketMedia® is inmiddels uitgegroeid tot een industrie op zich met 2 Z-CARD®s geproduceerd per seconde in 2013!

Awards & Nominaties

Wij zijn er trots op dat onze prestaties erkend worden door toonaangevende organisaties.

"A superb level of service, product and especially, team of people."

− UKPIPS

"We chose Z-CARD® because of the ability to condense standard datasheets into a scalable format. Efficient delivery has enabled Galleria to dramatically increase distribution coverage."

− Galleria

"The Z-CARD®s have had a massive impact on our campaign. They've helped us get the message across both to these organisations and to their young people. The young people of our Wired4Music council designed the cards themselves, they couldn't be more proud of how the final product turned out."

− Wired 4 Music

"Z-CARD® has provided us with the ideal to communicate a relatively complicated message to our consumers in a thorough yet appealing way.’"

− MasterCard

"Z-CARD® has been a pleasure to deal with from start to finish."

− Virgin Mobile Australia

"Very high quality level of service provided – look forward to pursuing future opportunities."

− Bank of Scotland

"I was instantly attracted to Z-CARD®s – the format is flexible, convenient and high quality."

− Danone – Activia

"We have been using the Z-CARD® for over 2 years now as an ideal format for the travel guides which we provide for our supporters when they follow the Scotland Team away from home."

− Scottish Football Association

"We felt it was a perfect device and solution to the brief. Its portable light nature allows easy carrying and once unfolded provides a good size for presenting the information."

− The Hoxton Hotel